Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

Welkom op justRoksen!

Sinds vandaag ben ik officieel opnieuw begonnen met justRoksen! Ik besloot de knoop opnieuw door te hakken en met een schone lei te beginnen. Ik heb voorheen eerder een blog gehad maar hij paste gewoon niet meer bij mij. Ik hoop op deze blog gewoon alles te kunnen posten wat ik maar wil zodat het ook echt mijn blog is. 

Maar wat kan je nu dan ongeveer op mijn blog verwachten? Ik blog over alles wat ik wil, mij interesseert en wat ik leuk vind. Ik blog niet echt in een specifieke categorie maar om een kleine indicatie te geven in wat voor soort artikelen je ongeveer wel tegen kan komen zijn, beauty en lifestyle en persoonlijk gerelateerde artikelen.

Wil je meer over mijzelf weten? Kijk dan op mijn about pagina.



Bron: X

1 opmerking: