Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Mijn eerste taart.

Tegenwoordig is bakken ontzettend populair en het is overigens leuk om te doen! Ik heb een aantal weken terug al een poging gedaan tot een taart bakken maar deze was helaas mislukt. Gister deed ik opnieuw een poging en ik kan ook eindelijk zeggen dat ie gelukt is!
Ik kan absoluut niet zeggen dat mijn taart een modelletje is maar ik ben er zeker trots op! Het is goed te zien dat de taart bobbelig is en niet mooi vlak. Ook begon er aan sommige kanten het fondant iets te scheuren, oeps. Natuurlijk wilde ik een taart die zo mooi mogelijk werd dus heb ik deze scheurtjes wat geprobeerd te verdoezelen door de vlinders aan de zijkant te plakken en twee grote in het midden. Nog aardig gelukt toch? Voor de geïnteresseerde onder ons, ik heb de taart gebakken met de mix voor biscuitdeeg en de botercrème van dr. Oetker, het smaakte ook heerlijk!

Zoals jullie zien is hij dus niet perfect geworden en tips hoor ik graag! Iemand enig idee hoe ik al dat poedersuiker wat nog te zien is eraf kan krijgen? (Excuses voor de slechtere foto's, ik ben nog steeds met mijn camera aan het spelen en met het bewerken van de foto's.)

5 opmerkingen:

  1. Ah ik vind hem leuk, doe het je niet na in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh wat een leuke taart! Ik heb helaas geen tips;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je taart goed gelukt hoor.! ziet er lekker uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit!!
    Bedankt voor je reactie..

    New blogpost: outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de taart nog behoorlijk goed gelukt hoor! Om overtollig poedersuiker weg te werken gebruik ik meestal een kwastje met een héél klein beetje water erop. En dat de taart lekker smaakt is het belangrijkste, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen