Pagina's

woensdag 7 augustus 2013

New in: Canon EOS 1100D

Al tijden had ik het idee in mijn hoofd zitten om een spiegelreflex camera te kopen. Ik wilde geen al te dure omdat ik stiekem nog niet zeker wist of het echt wat voor mij zou zijn. Na heel wat informatie bekeken te hebben op het internet viel mijn keus op de Canon EOS 1100D, wat mij een mooie camera voor mee te beginnen leek. Zo gezegd zo gedaan ben ik de volgende dag naar BCC geweest om hem aan te schaffen.


En dit is hem dan! Ik heb de camera aangeschaft in een kit waarbij de 18-55mm IS II lens inbegrepen was. Ik heb er zelf nog een tas en een geheugenkaart bij gekocht en toen was het plaatje helemaal compleet en heb ik in totaal €384,95 euro betaald. Ik heb er nog steeds geen moment spijt van en ben er ontzettend blij mee! Natuurlijk ben ik direct begonnen met wat plaatjes schieten en heb ik mijn hond officieel omgedoopt tot mijn persoonlijk model, helaas wilt ie alleen niet stil blijven zitten haha. 


Hier nog twee simpele foto's om een indruk te geven. Ze zijn gemaakt op de automatische stand, ik moet het een en ander nog uitvogelen om buiten de automatische stand om te fotograferen. Verder heb ik ze nog een beetje bewerkt.


10 opmerkingen:

  1. Volgens mij is dat een hele fijne camera, ik heb zelf de EOS 400D gehad en heb nu de EOS 600D. Ik kan je de CA stand aanraden omdat je hiermee gemakkelijk kunt beginnen met scherptediepte etc. En ik kan je ook aanraden om de handleiding door te lezen. Je bent er even zoet mee maar je begrijpt al gelijk een stuk meer van diafragma en zulk soort geneuzel. Veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ziet er goed uit! Ik vind het ook zo moeilijk een goede camera te kiezen... zeker voor die bedragen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een goede camera!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede keuze! Ik heb (bijna 3 jaar geleden) gekozen voor de 1000D, was een prima keus!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik heb zelf de 550D, die ook erg fijn is, maar volgens mij zijn ze dat allemaal wel haha! Het zal inderdaad wel even wat tijd kosten voordat je echt doorhebt hoe die werkt, dat heb ik na bijna een jaar althans nog steeds haha.. Ben nu wel benieuwd naar wat voor foto's je ermee gaat maken, dus ik ga je volgen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's heb je er al mee gemaakt. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een fijne camera, heel veel plezier ermee! Een spiegelreflex is echt zo fijn, ik gebruik zelf de Nikon D90. Niet alleen voor foto's, maar ook voor video's. Hij filmt in HD, dat is echt fijn!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: Don’t you forgot to check out my very first shoplog/haul video ? I’d love to hear what you think about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie camera, heel veel plezier ermee.!

    BeantwoordenVerwijderen